De cursussen
De reanimatiecursussen vinden plaats in de avond van 19:30 uur tot ca. 22:00 uur en worden aan groepen van maximaal 6 personen per instructeur (7 op aanvraag) gegeven. Bij voldoende belangstelling is het ook mogelijk cursussen overdag te organiseren. De kosten voor een basiscursus BLS/ AED bedragen €40,00 inclusief cursusboek, koffie of thee, een diploma. De kosten voor een herhalingscursus bedragen €35,00. De kosten van de reanimatiecursus worden meestal door uw zorgverzekering vergoed. Informeer voor het declareren bij uw zorgverzekering.

De instructeurs
De Stichting Reanimatie Huizen beschikt over een aantal ervaren instructeurs die gecertificeerd zijn door de Nederlandse Reanimatie Raad. De instructeurs worden jaarlijks bijgeschoold en zijn ook bevoegd voor het geven van reanimatiecursussen voor kinderen (PBLS- peadiatric basic life support).

De leslocatie
De cursussen worden gegeven in het gebouw van de Muziekvereniging Prinses Irene,
IJsselmeerstraat 5A, 1271 AA te Huizen.
In speciale situaties kunnen de cursussen – voor groepen van een vereniging of een bedrijf – ook op de (eigen) externe locatie plaatsvinden.

Inschrijven
U kunt zich inschrijven voor de cursussen door gebruik te maken van onderstaande link naar het inschrijfformulier. Op het inschrijfformulier kunt u een eerste en tweede voorkeur datum opgeven. Kijk dus vooraf naar uw voorkeur data.

Klik hier voor het inschrijfformulier